Tarvitseeko puhelimesi tai tablettisi huoltoa?
Lue lisää puhelimien ja tablettien huollosta
Mikäli jonkin muu meiltä ostamasi tuote tarvitsee huoltoa, tarkista valtuutetun huoltokumppanin yhteystiedot alla olevasta listasta.
Ale on käynnissä! Hurjasti laitteita nyt alehintaan. Katso tarjoukset
Tarvitseeko puhelimesi tai tablettisi huoltoa?
Lue lisää puhelimien ja tablettien huollosta
Mikäli jonkin muu meiltä ostamasi tuote tarvitsee huoltoa, tarkista valtuutetun huoltokumppanin yhteystiedot alla olevasta listasta.
Kaikki takuuseen ja huoltoon liittyvät asiat hoidetaan Acerin asiakastuen kautta.
Yhteystiedot:
Acerin tukisivusto
Puh. 09 8763574 (ma–pe 9–17)
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Kaikissa takuuseen ja huoltoon liittyvissä asioissa ollaan yhteydessä AOC:n tukeen.
Yhteystiedot:
Puh: (+358) 942733064 (pe–la 9–17)
Sähköposti: AOC_RMA_Nordics@xtrasource.eu
AOC:n tukisivusto
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Halutessasi voit asioida suoraan Applen valtuuttamassa huoltoliikkeessä:
Takuuseen ja huoltoon liittyvät asiat hoidetaan Arozzin oman asiakastuen kautta.
Yhteystiedot:
Sähköposti: arozzi@pcb.se
Valmistajan tukisivusto
Jos asiasi koskee tuotteen vioittunutta osaa, ilmoita sähköpostissa seuraavat asiat:
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Asus asiakastuki
Puh. 09 6937 9690 (ma–pe 9–18)
Asus takuuehdot
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Audio Pron valtuutettu huoltoliike:
Elcare
Silvastintie 1, 01510 VANTAA
Puh. 010 574 5200 (ma–pe 9–16)
Sähköposti: huolto.fi@elcare.com
Huollon kirjaus verkossa
Beatsin asiakastuki
Puh. 0800 944 65
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Asiakastuki:
Puh. 020 366 466
Canon-tuotteen asennuksessa tai käytössä saat useissa tapauksissa avun Canon-kuluttajatuki -sivutolta.
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Takuuseen ja huoltoon liittyvät asiat hoidetaan Dellin oman asiakastuen kautta.
Teknisen tuen yhteystiedot:
Tuki | Dell Suomi
ProSupport ja ProSupport Plus
Puh. 0207 533 566
Joka päivä 24/7
Basic ja Collect and Return tuki
Puh. 0207 533 565
Ma–to 8.00–17.00
Pe 8.00–16.00
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat myös Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
ENCEn valtuutettu huoltoliike:
Elcare
Silvastintie 1, 01510 VANTAA
Puh. 010 574 5200 (ma–pe 9–16)
Sähköposti: huolto.fi@elcare.com
Huollon kirjaus verkossa
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Epsonin asiakaspalvelu:
Puh. 09 31583267
Sähköposti:. level.one@epson.fi
Epsonin tukisivusto
Valtuutettu huoltoliike: Gosse Oy
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Takuuseen ja huoltoon liittyvät asiat hoidetaan Garminin oman asiakastuen kautta
Puh. 0800 913 381
Sähköposti: support@garmin.fi
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Harman Kardonin valtuutettu huoltoliike:
Elcare
Silvastintie 1, 01510 VANTAA
Puh. 010 574 5200 (ma–pe 9–16)
Sähköposti: huolto.fi@elcare.com
Huollon kirjaus verkossa
Harman Kardon -laitteet voi toimittaa huoltoon myös Telian kautta. Vie laite Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Voit asioida suoraan Honorin valtuuttamassa huoltoliikkeessä:
Resete Oy
Voit hoitaa takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat myös Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
HP asiakastuki:
puh. 09 81 710 005
HP tukisivusto
HP:n valtuutettu huoltoliike:
Elcare
Silvastintie 1, 01510 VANTAA
Puh. 010 574 5200 (ma–pe 9–16)
Sähköposti: huolto.fi@elcare.com
Huollon kirjaus verkossa
Valmistajan tukisivusto
Takuuehdot
Voit asioida suoraan Honorin valtuuttamassa huoltoliikkeessä:
Resete Oy
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat myös Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Jamon valtuutettu huoltoliike:
Äänilaitehuolto MAJ
Puh. 041 469 4010 (ma–to 9–17)
Sähköposti: info@aanilaite.fi
Huolto-ohjeisiin liittyvät asiat ja kysymykset: huolto@aanilaite.fi
JBL:n valtuutettu huoltoliike:
Elcare
Silvastintie 1, 01510 VANTAA
Puh. 010 574 5200 (ma–pe 9–16)
Sähköposti: huolto.fi@elcare.com
Huollon kirjaus verkossa
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat myös Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Klipschin valtuutettu huoltoliike:
Äänilaitehuolto MAJ
Puh. 041 469 4010 (ma–to 9–17)
Sähköposti: info@aanilaite.fi
Huolto-ohjeisiin liittyvät asiat ja kysymykset: huolto@aanilaite.fi
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Tuotteiden takuuseen ja huoltoon liittyvät asiat hoituvat Aurdelin asiakaspalvelun kautta.
Aurdel
Puh. +358 20 712 0390
Sähköposti: cs.fi@aurdel.com
Lenovo asiakastuki:
Valmistajan tukisivusto
Puh. 09 74790251 (ma–pe 9–18)
Lenovon valtuutettu huoltoliike:
Elcare
Silvastintie 1, 01510 VANTAA
Puh. 010 574 5200 (ma–pe 9–16)
Sähköposti: huolto.fi@elcare.com
Huollon kirjaus verkossa
LG asiakastuki
Puh. 09 425 522 66 (ma–pe 9–18)
Whatsapp +46 (0)730943544
Chat-asiakaspalvelu
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Komponentit ja pelitarvikkeet
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Puh. 09 8171 0400
Tukisivusto ja huoltotilaukset
Puh. 0800 770215
Tuoteaktivointi mm. Windows-, Office- ja Windows Server -ohjelmistoille sekä esimerkiksi huollon jälkeiset uudelleenaktivoinnit.
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Valmistajan tukisivusto
Takuuehdot
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Voit asioida myös suoraan Motorolan valtuuttamassa huoltoliikkeessä:
Valmistajan yhteystiedot
Puh. +358 942 451 402 (englanniksi)
Sähköposti: service.nordic.erc@msi.com
Valmistajan tukisivusto
Elcare
Silvastintie 1, 01510 VANTAA
Puh. 010 574 5200 (ma–pe 9–16)
Sähköposti: huolto.fi@elcare.com
Huollon kirjaus verkossa
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Huoltoliikkeen yhteystiedot:
Puh. 020 163 0555 (valitse ”1” huolto‐ ja palvelukeskus)
Sähköposti: service@bergsala.fi
Valmistajan tuki, käyttöohjeet ja takuuehdot
Valtuutettu huoltoliike:
Elcare
Silvastintie 1, 01510 VANTAA
Puh. 010 574 5200 (ma–pe 9–16)
Sähköposti: huolto.fi@elcare.com
Huollon kirjaus verkossa
Valmistajan tukisivusto
Takuuehdot
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Voit asioida myös suoraan OnePlussan valtuuttamassa huoltoliikkeessä:
Valmistajan tukisivusto
Takuuehdot
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Halutessasi voit asioida suoraan Oppon valtuuttamassa huoltoliikkeessä:
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Philips Hue -asiakastuki
Puh. 00800 7445 4775 (ma–pe 9–18)
Ota yhteyttä | Philips valaistus
Hue-tuoteperheen takuuehdot
Audiotuotteiden asiakastuki
Puh. 09 8862 5002 (ma–pe 9–17)
Puh. 09 8862 5040 (ma–pe 9–18)
Valmistajan tukisivu
TV ja autiotuotteiden takuuehdot
Elcare
Silvastintie 1, 01510 VANTAA
Puh. 010 574 5200 (ma–pe 9–16)
Sähköposti: huolto.fi@elcare.com
Huollon kirjaus verkossa
Takuuseen ja huoltoon liittyvät asiat hoituvat valmistajan asiakastuen kautta.
Polarin asiakaspalvelu:
Puh. 08 5202100
Sähköposti: asiakaspalvelu@polar.com
Polarin chat-asiakaspalvelu
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Huoltotilaukset Samsungin asiakastuen kautta.
Samsungin tekninen tuki & huolto:
Puh. 030 622 7515 (ma–pe 8–20)
Chat-asiakaspalvelu
Valmistajan tukisivu
Takuuehdot
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Halutessasi voit asioida suoraan Samsungin valtuuttamassa huoltoliikkeessä:
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Voit asioida myös suoraan Sonyn valtuuttamassa huoltoliikkeessä:
Huoltotilaukset Sonyn asiakastuen kautta:
Puh. 09 6937 9450 (ma–pe 9–17)
Valmistajan tukisivusto
Sonyn asiakastuki
Puh. 09 6937 9450 (ma–pe 9–17)
Valmistajan tukisivusto
Elcare
Silvastintie 1, 01510 VANTAA
Puh. 010 574 5200 (ma–pe 9–16)
Sähköposti: huolto.fi@elcare.com
Huollon kirjaus verkossa
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat Sony PlayStation -asiakastuen kautta:
Puh. 09 424 50803 (ma–pe 9–18)
Sähköposti: support@fi.playstation.com
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Suunnon asiakastuen kautta:
Puh. +358 94 245 0127 (ma–pe klo 9–14)
Sähköposti: support-fi@suunto.com.
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Tivoli Audion valtuutettu huoltoliike:
Äänilaitehuolto MAJ
Puh. 041 469 4010 (ma–to 9–17)
Sähköposti: info@aanilaite.fi
Huolto-ohjeisiin liittyvät asiat ja kysymykset: huolto@aanilaite.fi
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Huollot ja takuuseen liittyvät kysymykset hoituvat Trackerin asiakastuen kautta.
Trackerin tekninen tuki:
Huoltoja koskevat yhteydenotot: +358 (0)8 521 9000 (ma–pe 12–14)
Valmistajan huolto-ohjeistus
Uovison / NITEforce hoitaa itse takuutapauksensa Suomessa:
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Puh. 09 680 34 80 (arkisin klo 12–16)
Sähköposti: asiakaspalvelu@wilfa.fi
Yhteydenottolomake
Valmistajan tukisivusto
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Xampionin tekninen tuki, huolto ja takuuasiat:
Sähköposti: support@xampion.com
Valmistajan tukisivusto
Valmistajan yhteydenottolomake
Xboxin asiakastuki:
Puh: 0800 119 424 tai +358 9 693 794 15 (ma–pe 10–18)
Suomenkielinen verkkotukipalvelu
Käytettävyyteen ja sovelluksen toimivuuteen liittyvissä ongelmissa olethan yhteydessä Xploran asiakastukeen:
Xploran chat-asiakaspalvelu
Yhteydenottolomake
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Halutessasi voit asioida myös suoraan Xploran valtuuttamassa huoltoliikkeessä:
Elcare
Silvastintie 1, 01510 VANTAA
Puh. 010 574 5200 (ma–pe 9–16)
Sähköposti: huolto.fi@elcare.com
Huollon kirjaus verkossa
Miro Oy
Kutomotie 16, 00380 Helsinki
Puh: 09 5877109 (8.30–16.00)
Sähköposti: huolto@mirooy.com
Lähetysohjeet
Takuuseen ja huoltoihin liittyvät asiat hoituvat Telian kautta. Vie laite lähimpään Telia Kauppaan tai rekisteröi huoltotilaus itsepalveluportaalissamme ja lähetä laite postitse huoltoon.
Telia Helppi
Helppi on asennuspalvelumme, joka asentaa laitteet, liittymät ja palvelut puolestasi. Helppi tarjoaa myös teknistä tukea esimerkiksi laitteiden käyttöön. Soita meille tai tilaa Helppi luoksesi.
(2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava min + mpm/pvm)
Chat
Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
Telia somessa
Tavoitat meidät Facebookissa ja X:ssä (entinen Twitter).
Telia Facebookissa
Telia X:ssä
Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.
Yhteisöön