Laitteiden toimitukset PostNordin noutopisteeseen -50 % lokakuun ajan!

Cloud 9-järjestelmän verkko-ongelma havaittu osassa järjestelmissä.

Häiriön alkamisaika: 13.09.2024 05:00:00
Häiriön päättymisaika: 26.09.2024 15:30:00

Hyvä asiakkaamme,

Olemme havainneet häiriön, joka vaikuttaa osaan asiakkaiden Cloud9 -alustalla sijaitseviin palvelimiin ja näihin liittyviin verkkoihin.

Palvelimien verkkoyhteyksissä saattaa esiintyä hidastelua.

Tilanteen selvitys on käynnissä. Tiedotamme lisää tilanteen edetessä.


12:45: Häiriön selvitys jatkuu edelleen korkeimmalla mahdollisella prioriteetilla

13.9. 17:00 Olemme löytäneet ongelman todennäköisen juurisyyn. Valitettavasti hallittujen korjaustoimenpiteiden noudattaminen edellyttää sitä, että osa Cloud 9 - palvelustamme on laadullisesti alentunut osalla asiakkaistamme 13.9.-16.9. aikavälillä.

16.9.2024 11:00 Cloud 9 -palvelumme korjaustoimenpiteet ovat edelleen käynnissä korkealla prioriteetilla. Seuraava tiedotus 16.9.2024 klo 15:00 tai kunnes uutta oleellista tiedotettavaa ilmenee.

16.9.2024 15:00 Pitkittyneestä häiriön elinkaaresta huolimatta Cloud 9 -palvelumme korjaustoimenpiteet ovat edelleen käynnissä korkealla prioriteetilla. Seuraava tiedotus 17.9.2024 klo 10:00 tai kunnes uutta oleellista tiedotettavaa ilmenee.

17.9.2024 10:00 Häiriön korjaustoimenpiteet etenevät Cloud 9 -palvelussamme. Toimenpiteet saattavat kuitenkin aiheuttaa lyhyitä katkoksia palvelussa osalla asiakkaistamme.

17.9.2024 16:00 Korjaustoimenpiteet edistyvät Cloud 9 -palvelussamme. Turvataksemme palvelun käytettävyyden asiakkaillemme, kontrolloidut korjaustoimenpiteet vaativat aikaa.

18.9.2024 12:00 Cloud 9 -palveluumme kohdistuvan häiriön juurisyy on osittain korjattu. Jatkamme kuitenkin korjaustoimenpiteitä edelleen.

19.9.2024 15:00 Cloud 9 -palveluumme kohdistuneen häiriötilanteen jälkeiset vakauttamistoimenpiteet jatkuvat.

23.9.2024 15:00 Osa asiakkaistamme saattaa edelleen kärsiä ajoittaisista katkoksista Cloud 9 -palvelussa. Yksittäiskorjaustoimenpiteet jatkuvat korkealla prioriteerilla.

26.9.2024 15:30 Vikatilanne Cloud 9-palvelussa on ratkaistu. Seuraamme palvelun tilannetta tarkasti. Virheen juurisyy ilmoitetaan myöhemmin lopullisen analyysin valmistettua.

26.9.2024 15.30 Incident regarding the Cloud 9-service is over. We''ll continue following the situation. We will share the Root Cause Analysis as soon as the analysis has been finalized.

Pahoittelemme häiriötä.