Telia kaapeli-tv:n kanavissa katkoksia muutostöiden vuoksi 1.–4.4.2025

Teemme kaapeli-tv-verkossamme muutostöitä 1.–4.4.2025, minkä vuoksi tv-lähetyksissä voi esiintyä katkoksia kyseisten päivien aikana klo 8–20. Kanavavalikoima säilyy ennallaan. Useimmat televisiot ja digiboksit päivittävät kanavat automaattisesti.

Jos laitteesi ei löydä kanavia automaattisesti:

  1. Palauta televisiosi tai digiboksisi tehdasasetuksille.
  2. Tee kanavahaku manuaalisesti. Tarkemmat ohjeet löydät laitteesi käyttöohjeista.

Huom. Jos olet ajastanut tv-ohjelmien toistuvia tallennuksia, tee ajastus kanavahaun jälkeen uudestaan. Valmiiksi tallennetut tv-ohjelmat kuitenkin säilyvät tv:n tai digiboksin kovalevyllä.

Haaveissa uusi televisio? Tutustu verkkokauppamme valikoimaan.

 

Telia Helppi auttaa tarvittaessa

Jos tarvitset tehdasasetusten palauttamiseen ja kanavahakuun teknistä tukea, Helppi on apunasi palvelunumerossa 0600 10 100 (2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkavalta minuutilta + mpm/pvm) arkisin klo 8–20, lauantaisin 9–16.30.

Medialle

Telian lehdistötiedotteet
sekä viestinnän yhteystiedot.

Siirry sivustolle