Kelloliittymät sekä VIP- ja Toucpoint-palvelut ovat nyt yhteensopivia

Samsung Galaxy- ja Apple Watch -kelloliittymät ovat nyt yhteensopivia VIP- ja Touchpoint-palveluiden kanssa!

Aikaisemmin kelloliittymää ei ole voinut ottaa käyttöön, mikäli pääliittymällä on ollut käytössä VIP- tai Touchpoint-palvelu. Tämä rajoitus on nyt poistunut Apple Watch – ja Samsung Watch -laiteparien osalta.

Voit ottaa liittymän käyttöön älykellossasi, mikäli käytössäsi on 4G-puhetta tukeva laite ja liittymä. Lisäksi sinulla tulee olla oikeus tilata lisämaksullisia lisäpalveluita. Vaihtoehtoisesti liittymälläsi tulee olla kytkettynä Oma lasku -palvelu. 

Voit tarkistaa liittymäsi soveltuvuuden kelloliittymälle lähettämällä viestin INFO KELLO numeroon 15400 (0 €). Ohjeet laiteparin muodostamiseen löydät Asiakastuesta. Tutustu tarvittaessa myös pääkäyttäjän ohjeeseen henkilöstön tilausoikeuksien muuttamiseen.

Medialle

Telian lehdistötiedotteet
sekä viestinnän yhteystiedot.

Siirry sivustolle