Microsoft 365 -palveluiden hallintajärjestelmän vaihtuminen edellyttää asiakkailtamme toimenpiteitä

Tulemme muuttamaan Microsoft 365 -palveluiden hallintajärjestelmää, joka edellyttää asiakkailtamme toimenpiteitä, jotta palvelut toimivat myös jatkossa. Hallintajärjestelmän muuttaminen parantaa lisenssien hallintaa, asiakaskokemusta ja edistää järjestelmäkehitystä. 

1.6.2025 alkaen lisenssien automaattiset uusinnat poistuvat käytöstä, eli lisenssit eivät enää uusiudu nykyisessä hallintajärjestelmässämme, jolloin ne lakkaavat toimimasta.

Hallintajärjestelmän vaihtaminen edellyttää asiakkuutesi Microsoft 365 -palveluiden linkityksen uuteen hallintajärjestelmään. Linkitystä varten tarvitsemme Microsoftin asiakassopimuksen (CPS Partner) hyväksynnän. Samalla tulee hyväksyä Microsoft 365 -palveluiden käyttöehdot.  

Linkityksen tekeminen hoituu nopeasti eikä linkitys, tai hallintajärjestelmän vaihtuminen vaikuta palvelun käytettävyyteen. Teimme avuksesi helpot ohjeet, jonka avulla linkitys onnistuu Microsoft 365 -hallintatunnustasi käyttäen.

Lataa ohjeet tästä


Tarvitsetko apua?

Mikäli et muista Microsoft 365 hallintatunnusta tai salasanaa*, lähetä sähköpostia osoitteeseen yritystuki@inmicsnebula.fi 

Kirjoita viestiin seuraavat tiedot: 
•    Yrityksen nimi ja y-tunnus
•    Yhteyshenkilön tiedot; nimi, puhelinnumero ja yrityksen virallinen sähköposti
•    Microsoft-tilin nimi (yritys.onmicrosoft.com) tämä ei ole pakollinen

Kun olet saanut uudet tunnukset Telialta (SMS/salattu sähköposti), voit toimia linkitysohjeiden mukaisesti.  Jos tarvitset apua partnerilinkityksessä, voit olla yhteydessä puhelimitse numeroon 0200 600 620, (mpm/pvm) arkisin klo 9-16.

* Salasanan vaihto on maksuton.
 

Mitä tapahtuu jos linkitystä ei tehdä? 

Kumppanilinkitys ja Microsoft 365 -palveluiden käyttöehdot tulee hyväksyä, jotta palveluiden käyttö voi jatkua keskeytyksettä. Microsoft päivittää ajoittain käyttöehtoja varmistaakseen, että palvelut täyttävät sekä Microsoftin että asiakkaan tarpeet. 
 

Haluatko päivittää nykyisen lisenssisopimuksesi?

Jos sinulla on kuukausittain laskutettava sopimusmalli, voit vaihtaa sen edullisimpaan sopimusmalliin. Sopimus on vuoden määräaikainen ja laskutetaan kerran vuodessa etukäteen.

Ota yhteyttä puhelimitse 0200 600 620 tai sähköpostitse yritystuki@inmicsnebula.fi

Medialle

Telian lehdistötiedotteet
sekä viestinnän yhteystiedot.

Siirry sivustolle