Black Fridayn loistavat diilit! Katso tarjoukset
Asiakaspalvelun joulunajan vinkit kuluttaja-asiakkaille
Usein apu löytyy asiakastukemme ohjeista. Askarruttaako sinua esimerkiksi jokin näistä?
MMS-viestit eli multimediaviestit
- Katso ohje MMS-viestien lukemiseen ja MMS-asetusten tilaamiseen.
- Jos MMS-viestien käytössä on ongelmia, tarkista Minun Teliasta ettei MMS-viestien esto ole päällä. Mene liittymän tiedoissa kohtaan Lisäpalvelut ja etene siitä polkua Estot ja rajoitukset > Multimediaviestirajoitukset. Varmista lisäksi, että laitteen mobiilidata on päällä.
Matkapuhelinliittymällä ei pääse nettiin
- Jos datan käyttö on estetty, liittymällä ei pääse nettiin. Voit poistaa eston Minun Teliassa liittymän tiedoissa kohdassa Lisäpalvelut ja etene polkua > Estot ja rajoitukset > Muut rajoitukset.
- Varmista myös, että mobiilidata on sallittu puhelimen asetuksista.
Mobiiliyhteyden tilaaminen älykelloon
- Katso ohje Multi-palvelun käyttöönottoon.
- Jos palvelun tilaamisessa on ongelmia, tarkista Minun Teliasta, että liittymän tilausoikeudet ovat päällä. Voit muuttaa oikeuksia valitsemalla Omat tietoni ja asetukset -kohdasta Tilausoikeudet.
- Applen ja Samsungin älykelloissa voit siirtää vanhan kellon eSIMin ja liittymän uuteen kelloon käyttöönoton yhteydessä, kun valitset vanhan liittymän siirron uuden liittymän avauksen sijasta.
Uuden SIM-kortin tilaus
- Voit tilata uuden SIM-kortin Minun Teliassa liittymäsi tiedoista kohdasta Tilaa uusi SIM-kortti. Katso tarkemmat ohjeet uuden SIM-kortin tilaamisesta
eSIMin tilaus ja aktivointi
- Voit tilata eSIMin verkkokaupastamme, Telia Kaupasta tai asiakaspalvelustamme. Jos sinulla on jo liittymä meiltä, voit päivittää fyysisen SIM-korttisi eSIMiin Minun Teliassa.
- Jos käytössäsi on Applen iPhone ja eSIM, voit siirtää eSIMin uuteen iPhoneen käyttöönoton yhteydessä.
TV- ja viihdepalvelut
- Jos olet hankkimassa MTV Katsomo -suoratoistopalvelua, tutustu tilaus- ja aktivointiohjeisiin.
- Jos Telia Play -sovelluksen käyttäjätunnus hukassa, voit tarkistaa sen kirjautumalla Minun Teliaan liittymän omistajana. Kirjautumisen jälkeen valitse Liittymäni ja palveluni -kohdasta Telia Play -sovellus. Jos sinulla on useampi Telia Play -sovellustilaus, tarkista minkä käyttäjätunnuksen haluat käyttöösi.
- Jos käytät Telia Play -sovellusta usealla laitteella, tutustu ohjeisiin samanaikaisten käyttöjen määrästä. Tarvittaessa voit kirjata käyttäjätunnuksesi ulos kaikilta laitteilta osoitteessa teliaplay.fi.
Kellopuhelimet
- Liittymät Xplora-kellopuhelimiin ovat saatavilla ainoastaan Telia Kaupoista.
Katso joulun poikkeusaukioloajat asiakaspalvelussamme ja Telia Kaupoissa