Microsoft 365 -lisenssien hallintajärjestelmä vaihtuu

Parantaaksemme Microsoft 365 -lisenssien hallintaa, asiakaskokemusta sekä järjestelmäkehitystä, tulemme vaihtamaan lisenssien hallintajärjestelmää kesän 2024 aikana. Hallintajärjestelmän vaihtuminen edellyttää osalta asiakkaistamme pieniä toimenpiteitä, jotka ovat kuvattu alla. Muutos ei vaikuta lisenssien toimintaa. Olemme lähettäneet asiakkaillemme sähköpostin aiheesta ja ohjeet vaihdoksen tekemiseen. Mikäli et ole saanut sähköpostiisi kyseistä viestiä, muutos ei koske sinua ja emme odolta sinulta toimenpiteitä.

Hallintajärjestelmän vaihto edellyttää toimenpiteitä

Hallintajärjestelmän vaihtaminen edellyttää asiakkuutesi Microsoft 365 -palveluiden linkityksen uuteen hallintajärjestelmään. Linkitystä varten tarvitsemme Microsoftin asiakassopimuksen (CPS Partner) hyväksynnän. Samalla tulee hyväksyä Microsoft 365 -palveluiden käyttöehdot.

Linkityksen tekeminen hoituu nopeasti eikä linkitys, tai hallintajärjestelmän vaihtuminen vaikuta palvelun käytettävyyteen. Teimme avuksesi helpot ohjeet, jonka avulla linkitys onnistuu Microsoft 365 -hallintatunnustasi käyttäen.

Lataa ohjeet itsellesi tästä

Jos tarvitset apua, voit olla yhteydessä puhelimitse numeroon 0200 600 620, (mpm/pvm) arkisin klo 9-16.