Kattava raportointi antaa tietoa esimerkiksi puhelujen kokonaisliikenteestä, asiakaspuhelujen alueellisesta jakaumasta ja vastauspaikkojen kuormituksesta. Digitaaliset raportit ovat hyviä työkaluja liiketoiminnan kehittämiseen, markkinoinnin ja laskutuksen seurantaan, henkilöstön resursointiin ja erityistilanteiden tulkintaan.
Väylä sinun ja asiakkaasi välillä
Palvelunumerolla linkität asiakkaasi yritykseesi kaikkialta Suomesta. Tarjoat sujuvaa palvelua itse määrittämääsi puheluhintaan.
Sujuvat puhelut
Hyvin suunnitellulla puheluohjauksella puhelinliikenne toimii kuin unelma. Samalla varmistat, ettei asiakkaasi roiku turhaan tyhjillä linjoilla.
Mukautuva hinnoittelu
Asioiko asiakkaasi tyypillisesti puoli minuuttia vai puoli päivää yrityksesi asiantuntijoiden kanssa? Meillä hinnoittelu menee yrityksesi tarpeiden mukaan.
Kattavat raportit
Sinun ei tarvitse pohdiskella, millaisen työmäärän kanssa palvelunumerosi painii: me kyllä kerromme. Raportoimme kattavasti tulleiden puheluiden määrät ja kestot tunnin tarkkuudelta kuukausitasolle.
Asiakkaasi palveluksessa puhelimitse
Tarjoa asiakkaillesi kätevä tapa ottaa yhteyttä asiassa kuin asiassa niin asiakaspalveluun, asiantuntijoihin kuin helpdesk-palveluunkin, lisätaksalla tai maksutta. Valtakunnallinen palvelunumero on helppo muistaa ja markkinoida, ja sen taustalla saat puhelut jaettua ohjausvalinnoilla haluamiisi pisteisiin.
Tutustu eri palvelunumeroihin
Ota käyttöön palvelunumerot
Palvelun käyttöönotto suunnitellaan yhdessä asiantuntijan kanssa.
Palvelunumerot
Saat käyttöösi valintasi mukaan soittajalle maksuttoman, maksullisen tai lisämaksullisen palvelunumeron ja kattavan raportoinnin.
Palvelunumerot eri tarpeisiin
- 0800 on soittajalle maksuton numero.
- 02069 on soittajalle lisämaksuton numero, johon soittamisesta veloitetaan yrityspuheluhinnaston mukaan. Numero sopii erityisesti julkiselle sektorille.
Lisämaksullisilla palvelunumeroilla voit laskuttaa asiakkaita puhelimitse antamastanne palvelusta helposti ja kustannustehokkaasti. Ne voivat maksaa joko paikallisverkkomaksun (pvm) tai matkapuhelinmaksun (mpm) verran.
- 020 on soittajalle edullinen palvelunumero, jossa puhelumaksu jaetaan yrityksen ja soittajan kesken.
- 0600-numerot sopivat yrityksille, jotka tarjoavat puhelimitse yksilöllistä palvelua, kuten asiantuntijaneuvontaa.
- 0700-numerot ovat maksullisia palvelunumeroita, jotka on suunnattu yrityksille, jotka tarjoavat puhelimitse pelejä, arpajaisia, äänestyksiä ja viihdettä.