Liittymien nopea avaus avausprofiililla

Avausprofiilit nopeuttavat ja helpottavat uusien liittymien avausta.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Jos avaat usein liittymiä joilla on aina samat ominaisuudet, palvelut ja estot, sinun kannattaa luoda niille avausprofiili. Profiileja voit luoda matkapuhelin-, data- ja koneliittymille. Voit myös tilata SIM-kortteja etukäteen.

Matkapuhelimen avausprofiiliin tallentuu avaamasi liittymän

  • liittymätyyppi
  • liittymän datapaketti
  • lisäpalvelut
  • estot ja rajoitukset

Uusien profiilien luominen ja tallennus sekä haluamasi profiilin valinta tapahtuu aina liittymän avauksen yhteydessä. Profiilit löytyvät liittymän avauksen kolmannessa vaiheessa Liittymätyyppi-sivulta. Jos sinulla ei ole valmiita profiileja, profiilien valintamahdollisuus ei näy sivulla lainkaan.

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipaveluun Yritysasiakkaana. Kirjaudu
  2. Valitse ylävalikosta Liittymät ja laitteet ja sieltä Matkapuhelinliittymät ja mobiililaajakaistatAvaa uusi mobiililiittymä.
  3. Valitse Avaa uusi liittymä.
  4. Valitse joko Luo uusi profiili tai haluamasi profiili Minun Tilausprofiilini alta, mikäli olet aiemmin tallettanut profiileja ja paina Jatka.
  5. Täytä kaikki tarvittavat tiedot.
  6. Tietojen vahvistamisen jälkeen voit tallentaa ja nimetä tekemäsi valinnat uudeksi profiiliksi.


Liittymää avatessasi näet profiilin valinnan jälkeen kyseisen profiilin sisältämät palvelut. Tämän jälkeen voit käyttää tallettamaasi profiilia aina kun avaat uuden liittymän.

Voit uudelleennimetä tai ryhmitellä sekä uusia että jo olemassa olevia profiileja. Profiilien muokkaus tapahtuu liittymän avauksen ensimmäisessä vaiheessa.
 

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
  2. Valitse ylävalikosta Liittymät ja laitteet ja sieltä Matkapuhelinliittymät ja mobiililaajakaistat. Sen jälkeen valitse Avaa uusi liittymä.
  3. Valitse Avaa matkapuhelinliittymä.
  4. Minun tilausprofiilini -kohdan alta pääset uudelleennimeämään ja ryhmittelemään profiileja valitsemalla ensin profiilin.
  5. Tee haluamasi valinnat ja paina Tallenna.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16