Lisätietoa Telia Finland Oyj:n suoramarkkinoinnista yritysasiakkaille

Asiakasviestintä

Palvellaksemme asiakkaitamme paremmin voimme lähettää asiakasviestejä (kirjeitse tai sähköisesti) koskien käytössäsi olevia tuotteita ja palveluita ja niihin kohdistuvia muutoksia. 

Suoramarkkinointiviestit

Näiden asiakasviestien ohella voimme lähettää suoramarkkinointia (kirjeitse, sähköpostitse tai tekstiviestillä), joista saat kattavammin ajantasaista tietoa meidän ja yhteistyökumppaneidemme tuotteista, palveluista, eduista ja tapahtumista. Myös jos ilmoittaudut esimerkiksi webinaariimme tai lataat oppaamme, saatamme lähettää sinulle suoramarkkinointiviestejä näihin sisältöihin ja muihin aiheisiin liittyen.

Suoramarkkinointiviestien kohdentaminen

Voimme lähettää yritysasiakkaiden yhteyshenkilöille ja päättäjille suoramarkkinointiviestejä oikeutetun edun perusteella ilman erillistä suostumusta. Voimme myös kohdentaa sinulle lähettämiämme markkinointiviestejä asiakastietojesi avulla. Kun olet asiakkaamme, käytät palveluitamme tai vierailet verkkosivuillamme, saamme sinusta samalla tietoja, joiden perusteella pystymme tarjoamaan sinulle paremmin juuri sinun tarpeisiisi ajankohtaisia ja relevantteja viestejä.

Asiakaskyselyt ja tutkimukset

Haluamme kehittää toimintaamme asiakkaitamme kuunnellen. Tätä varten kysymme asiakkaidemme mielipidettä erilaisiin aiheisiin palveluiden kehityksestä asiakaspalvelun toimivuuteen tai vaikkapa toivotuimpiin asiakasetuihin. Mikäli et kuitenkaan halua että lähestymme sinua näillä kyselyillä, voit kieltää sen tekemällä suoramarkkinointikiellon tällä lomakkeella.

Uutiskirjeet

Telialla on erilaisia aihekohtaisia uutiskirjeitä, joiden tilaajaksi sinun on mahdollista liittyä kiinnostuksesi mukaan telia.fi:stä löytyvillä lomakkeilla. Kun liityt esimerkiksi 5G-uutiskirjeemme tilaajaksi, pystymme tarjoamaan sinulle juuri tätä aihetta koskevia ajankohtaisia tietoja. Liittymällä uutiskirjelistallemme saat meiltä Telia-yhtiöiden tai Telian yhteistyökumppaneiden viestejä, jotka sisältävät aiheeseen liittyviä sisältöjä sekä tietoja palveluista tai tapahtumista. Jos tilaat uutiskirjeen lomakkeen kautta, voit peruuttaa tilauksen saamiesi uutiskirjeiden linkistä.

Kohdennettu ja personoitu mainonta

Voimme kohdentaa ja personoida sinulle sinua kiinnostavaa mainontaa sosiaalisen median kanavissa ja verkkosivuillamme perustuen esimerkiksi henkilötietoihin, joita käsittelemme toimittaessamme sinulle sopimuksen mukaista palvelua tai kun käytät palveluitamme tai oikeutetun edun perusteella. Mainonnan kohdentamiseen ja personoimiseen voidaan käyttää  evästeillä kerättyä tietoa vierailustasi verkkosivuillamme (lisätietoja täältä). Voimme kerätä evästeillä myös tietoa verkkosivujemme yrityksille suunnatuilla sivuilla vierailevista IP-osoitteista ja käyttää tätä tietoa suoramarkkinoinnissa. 

Evästeillä kerättävän tiedon perusteella tehtävän mainonnan voit estää esimerkiksi käyttämällä selaimesi ns. ”do not track”-toimintoa.

Voit hallinnoida selaimesi evästeasetuksia myös näillä sivustoilla:
www.youronlinechoices.com/fi/
www.networkadvertising.org/choices
www.aboutads.info/choices.

Voit kieltää kohdennetun mainonnan sosiaalisessa mediassa tällä lomakkeella. Kohdennetut mainokset on mahdollista kieltää lisäksi kussakin sosiaalisen median kanavassa noudattamalla heidän ohjeitaan ja tietosuojakäytäntöjään, ohessa esimerkkejä:

Twitter
Google
Facebook
LinkedIn

Tietosuoja ja asetusten hallinta

Tietosuojalausunnosta löydät lisää tietoa asiakastietojen käsittelystä. Markkinointiluvan perusteella kerättyjä tietoja ei luovuteta ilman asiakkaan erillistä suostumusta Telia Finland Oyj:n ulkopuolelle muuten kuin lain sallimissa tai velvoittamissa tilanteissa. Voimme kuitenkin luovuttaa kolmansille osapuolille käsittelemistämme tiedoista sellaista karkeistettua tilastotietoa, josta ei ole mahdollista tunnistaa yksittäistä henkilöä.

Voit peruuttaa sähköisen suoramarkkinoinnin tällä lomakkeella tai ilmoittamalla meille peruutuksesta sähköposti- tai tekstiviestissä olevan poistumislinkin kautta. Voit myös peruuttaa suoramarkkinoinnin olemalla yhteydessä yritysasiakaspalveluumme.

Kun päätät poistua suoramarkkinoinnin listoiltamme, saatat silti saada asiakassuhteeseen liittyviä viestejä ja tiedotteita liittyen esimerkiksi palveluiden käyttöönottoon, häiriötilanteisiin tai tuleviin muutoksiin.