Opiskelijat ja vastavalmistuneet
Myynti ja asiakaspalvelu
Telia Kaupan myymälöissä annamme yrityksellemme kasvot ja olemme luomassa asiakkaillemme maailmanluokan asiakaskokemusta. Laaja myyntiverkostomme koostuu myymälöistä, kauppakeskuspisteistä, puhelintyöskentelystä erillistiloissa sekä liikkuvasta toiminteesta, joten työ on erittäin monipuolista. Haluamme toimia ketterästi ja olla siellä missä asiakkaamme ovat, joustavasti ja elämyksiä tarjoten.
Palveluidemme avulla autamme asiakkaitamme viihtymään, viestimään ja pitämään yhteyttä keskenään. Toteutamme työssämme ratkaisumyyntiä sisältäen kaikki kuluttajille suunnatut tuotteemme sekä ison osan yritystuotteistamme. Myynti- ja asiakaspalvelutyöllämme tavoittelemme joka päivä meidän purposea ”Better connected living”.
Palvelunhallinta ja asiakastuki
Teemme tiivistä yhteistyötä asiakkaidemme kanssa varmistaaksemme, että asiakkaan asiointiprosessit ja yhteistyömallit ovat laadukkaita, toimivia ja tehokkaita ja että asiakkaan arki sujuu parhaalla mahdollisella tavalla. Vastuullamme on varmistaa asiakkaiden hyvä asiakaskokemus sekä yhdessä asiantuntijoiden kanssa mahdollistaa asiakkaan käytössä olevien ratkaisujen jatkuva kehittyminen. Visiomme on olla Asiakkaan luottohenkilö, siltojen rakentaja asiakkaan ja Telian välillä.
Palvelunhallinnan ja asiakastuen parissa työskentelemme merkittävässä roolissa varmistamassa ensiluokkaisen asiakaskokemuksen toteutumista monikanavaisessa asiakaspalveluympäristössämme. Pääasialliset kanavamme ovat puhelinasiakaspalvelu, chat ja itsepalveluportaali.
Olipa kyseessä pienempi tai suurempi asiakkuus, varmistamme että asiakkaillamme on aina oikeat lisäarvoa tuottavat ratkaisut käytössään, sekä yhteydenotot meille asiakaspalveluun oikean asiantuntijan työpöydällä. Varmistamme ja kehitämme aktiivisesti parempaa asiakaskokemusta saamamme asiakaspalautteen avulla. Lisäksi teemme tiivistä yhteistyötä sidosryhmiemme kanssa, jotta asiakkuuden jokaisessa vaiheessa asiointi on sujuvaa ja pikkasen parempaa joka päivä.
Teknologia ja IT
Teknologialla on merkittävä rooli ihan kaikessa tekemisessämme, oli kyse sitten turvallisemman kotimaisen verkon tai IT-ympäristön kehittämisestä ja ylläpitämisestä, palvelunhallinnasta tai uusimpien teknologioiden tarjoamisesta kaupalliseen käyttöön asiakkaillemme. Meillä työskentelet roolistasi riippumatta IT-alan huipputeknologioiden ja asiantuntijoiden kanssa.
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden oppia uutta ja kehittyä monien taustajärjestelmien parissa haastavissa ja kriittisissä asiakasympäristöissä. Saat erinomaisen tilaisuuden kehittyä ja saada kokemusta laajasti erilaisten vikatilanteiden ja teknisten haasteiden ratkaisuista.
Työtehtäviisi voi kuulua esimerkiksi asiakkaidemme tietoliikenne- ja verkkoympäristöjen valvonta ja häiriönhallinta, palvelupyyntöjen toteutus ja muutoshallinta, tietoturvapoikkeamien analysointi, konesali- ja julkipilviympäristöjen ylläpito tai ketterä järjestelmäkehitys.
Kasva kanssamme.
Pääset mukaan nuorten ammattilaisten verkostoon
Meillä toimii aktiivinen vastavalmistuneiden ja nuorten ammattilaisten verkosto Telia Social Club (Klubi), joka järjestää hauskoja tapahtumia niin työpaikalla kuin sen ulkopuolellakin.
Tervetuloa mukaan
Meillä sinua tuetaan kehittymään ja toteuttamaan itseäsi monipuolisesti omalla polullasi – tervetuloa mukaan.