Tältä sivulta löydät ohjeet pelkän tuotteen palauttamiseen sekä tilanteisiin, jossa laite on osa liittymää tai palvelua (esim. laajakaistan kanssa tilattu reititin tai Telia Play -boksi). Jos olet tilannut liittymän tai palvelun, johon ei kuulu laitetta, tutustu liittymän tai palvelun peruutusohjeisiin.
Verkkokaupan ja etämyynnin kautta tilatuilla käyttämättömillä tuotteilla on yleensä 14 päivän palautusoikeus, ellei toisin mainita. Telia Kaupasta ostetuilla tuotteilla tai tilatuilla palveluilla ei lähtökohtaisesti ole palautus- tai peruutusoikeutta, paitsi jos laite on maksettu myymälässä ja toimitettu postitse.
Tässä ohjeessa tuotteella tarkoitetaan kaikkia laitteita ja lisätarvikkeita, pois lukien laitesopimus, jossa liittymä sekä omaksi ostettava laite on myyty yhteishintaan (ns. kytky).
Tarkemmat myyntiehdot löydät osoitteesta telia.fi/toimitusehdot-ja-palvelukuvaukset